loading...

خبرنامه تخصصی گردشگری

به خبرنامه تخصصی گردشگری خوش آمدید

بازدید : 327
چهارشنبه 13 آبان 1399 زمان : 14:37

۶- هتل آزادی تبریز با بلیط سینما رایگان

برای رزرو بهترین هتل‌های تبریز اگر به دنبال هتلی هستید که به تمام جاذبه‌ها دسترسی عالی داشته باشد، وارد هتل آزادی شوید. گردشگرانی که در این هتل اتاق می‌گیرند، می‌توانند رایگان فیلم‌های روز ایران را در سینمای هتل تماشا کنند. اتوبوس‌های BRT در نزدیکی هتل ایستگاه دارند که دسترسی به تمام نقاط شهر را ممکن می‌کنند. حتی از هتل برای روستای دیدنی کندوان هم می‌توانید تاکسی سرویس بگیرید. در ساختمان چهار طبقه آن، ۴۳ اتاق با انواع تخت‌های دو نفره تا چهار نفره قرار داده اند. این هتل سه ستاره با نقاشی‌های زیبایی از فضای ایران تزئین شده که برای گردشگران بسیار جذاب است.

آدرس هتل آزادی تبریز: خیابان امام خمینی، حد فاصل چهارراه باغ گلستان و چهار راه شریعتی

۷- اقامت درون چادر اطراف دریاچه ائل گلی در هتل جهانگردی تبریز

پادشاهان و شاهزادگان در گذشته هنگامی‌که درون پارک‌های خود قدم می‌زدند، چه حسی داشتند؟ در پارک ایل گلی در تبریز یکی از بهترین هتل‌های شهر را خواهید یافت. با رزرو اتاق در هتل جهانگردی تبریز قطعا پاسخ این سوال را خواهید یافت. هتل جهانگردی تبریز درون پارک مشهور این شهر و در کنار دریاچه ائل گلی قرار گرفته است. تنها کافیست تا پنجره اتاقتان را باز کنید تا هوای پاکیزه و مطبوع پارک وارد اتاقتان شود. از جذابیت‌های این هتل، اقامت در چادرهای عشایری است.

هر چند که ۲ سوئیت دو تخته هم دارد اما تصور اقامت شبانه در چادرهای فصلی کنار استخر چنین هتلی حال و هوای دیگری دارد. دقت کنید که این چادرها، تنها در روزهای سرد و برفی از رزرو خارج می‌شوند. درون این چادرهای قرمز رنگ برزنتی تمام امکانات مورد نیاز برای اقامت و کمپینگ قرار داده شده است.

آدرس هتل جهانگردی در تبریز: ضلع جنوب شرقی استخر در داخل پارک ائل گلی، روبروی پارکینگ اصلی

۸- هتل تبریز اینترنشنال، از بهترین هتل‌های لوکس تبریز

به مسافرانی که وارد شهر سردسیر تبریز می‌شوند، هتل ۴ ستاره بین المللی تبریز را پیشنهاد می‌دهیم. هتل ۴ ستاره تبریز اینترنشنال یا بین المللی تبریز تالار و رستورانی حتی در فضای باز دارد. دسترسی خوبی به نیازمندی‌های مسافران دارد و هر زمان که اراده کنید، می‌توانید برای پیاده روی و گشت و گذار در تبریز از هتل بیرون بیایید. تنها کافیست از ساختمان هتل بین المللی تبریز بیرون بروید تا وارد یکی از معروف ترین خیابان‌های این شهر شوید. برای خرید سوغاتی‌های تبریز به مرکز جواهر یا پاساژ نسیم در کنار هتل بروید.

بازار بزرگ تبریز هم با یک کورس تاکسی قابل دسترسی است. مهمانان تمام ۱۳۲ اتاق هتل، از اینترنت رایگان وای فای و بسیاری امکانات دیگر برخودار هستند.

آدرس: فلکه دانشگاه در خیابان امام خمینی، در کنار پاساژ نسیم و کوچه پناهی

۹- هتل سهند، ارزان ترین هتل تبریز

در میان بهترین هتل‌های تبریز به سراغ هتلی ۲ ستاره تاپ آمده ایم. تا سال ۱۳۸۵ هتل سهند، هتل آپارتمان گیلان نو نام داشت که پس از بازسازی نامش تغییر کرد. اینجا از بهترین هتل آپارتمان‌های تبریز محسوب می‌شود. هتل سهند تبریز توانسته در ساختمانی ۳ طبقه ای، ۲۸ اتاق متفاوت را تدارک ببیند. بنابراین در اکثر تاریخ‌ها، اتاق خالی برای رزرو هتل تبریز در هتل سهند پیدا خواهید کرد. منتهی اگر نگران پر شدن اتاق‌ها هستید، زودتر اقدام کنید. چرا که ویژگی فاصله ۵ دقیقه‌‌‌ای تا مرکز شهر باعث محبوبیت این هتل تبریز شده است. رزرو آنلاین سریع ترین و راحت ترین روش برای انتخاب اتاق است که از سایت الی گشت می‌توانید انجام دهید.

هتل سهند اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته دارد که می‌توانید انتخاب کنید. هر چه تعداد تخت‌های یک اتاق بیشتر باشد، قیمت اتاق هتل سهند تبریز ارزان تر خواهد بود. مهمانان عربی زبان و انگلیسی زبان هم به راحتی در این هتل اقامت خواهند داشت.

از اینجا تا جاهای دیدنی تبریز مانند ارگ علیشاه و کاخ موزه شهرداری، تنها ۵ دقیقه پیاده روی دارید. برای رسیدن به بازار معروف تبریز و مسجد کبود باید فاصله ۲٫۵ کیلومتری را تاکسی سوار شوید. ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی در ورودی هتل قرار گرفته است.

آدرس هتل سهند تبریز: خیابان امام تبریز و بین سه راه فردوسی و طالقانی، مقابل درب اصلی مصلی، هتل سهند

۱۰- هتل کاسپین در نزدیکی جاذبه‌های تبریز

اگر هدف شما از سفر به تبریز بازدید از جاهای دیدنی تبریز است، هتل کاسپین موقعیت خوبی دارد. این هتل ۴ طبقه با فراهم نمودن ۲۰ اتاق و امکانات یک هتل سه ستاره اقامتی راحت به همراه دارد. کارکنان میز پذیرش خوشرو و مهربان بوده و تمام کارهای مربوط به پذیرش و پذیرایی شما را انجام می‌دهند. جاذبه‌هایی مانند مقبره الشعرا و موزه قاجار در فاصله‌‌‌ای نزدیک به شما قرار گرفته اند. تا پارک مقبره الشعرا تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی دارید. راهنمای سفر به شهر تبریز اطلاعات بیشتری در مورد جاهای دیدنی شهر به شما می‌دهد.

اتاق‌ها، تخت‌هایی راحت برای استراحت مسافران دارند و بیشترین ظرفیت اتاق‌ها، سه نفره است. همانند دیگر هتل‌های ۳ ستاره ایران، استخر درون هتل وجود دارد اما می‌توانید به باشگاه ورزشی نزدیک به هتل بروید. رستوران هتل کاسپین تبریز بهترین و خوشمزه ترین غذاهای این شهر را در منو خود قرار داده است.

آدرس: خیابان شهید بهشتی یا منصور قدیم در تبریز، بعد از پل منصور، مقابل خانه معلم، پلاک ۳ می‌توانید هتل کاسپین را پیدا کنید.

خرید بک لینک مرتبط از سایت رکس سو
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی