تنها راه دریافت بک لینک دائمیآن هم از سایتهای خبری معتبر بصورتی که از سایتها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمیو با کیفیت است .
زیرا اولا رپورتاژ بدلیل اینکه بصورت خبر منتشر میشود، هیچ گاه از سایتها حذف نمیشود. دوما در متن خبر، چند بک لینک دائمیبصورت لینک فالو به سایت شما قرار داده میشود. سوما مدیران سایتهای خبری میتوانند بصورت نامحدود در سایت خود اخبار تبلیغاتی و رپورتاژ قرار دهند و نهایتا از نظر گوگل رپورتاژ به هیچ وجه اسپم محسوب نمیشود و حتی روز به روز ارزش آن بک لنیکی که در رپورتاژ قرار گرفته بالاتر میرود.
هدف از خرید رپورتاژ آگهی دائمیو با کیفیت چیست؟
مردم وقتی اطلاعاتی را به شکل داستان دریافت میکنند بهتر آن را میپذیرند. خرید رپورتاژ آگهی به بخاطر سپاری و یادآوری بهتر خدمات و محصولات یک برند کمک میکند. مخاطب وقتی از رسانههای معتبر گزارشهای مرتبط با برند شما را مطالعه میکند، بهتر به برند شما اعتماد خواهد کرد. بنابراین هدف از خرید رپورتاژ آگهی ایجاد حس بهتر در مخاطب و ارتباط موثرتر با مشتریان خواهد بود. شرکتهایی که خدمات تکنیکی ارائه میکنند با هدف اعتباردهی به برند خود میتوانند با خرید رپورتاژ خبری و در قالب پاسخ به سوالات تخصصی و کارشناسی مخاطبان رپورتاژ آگهی منتشر کنند. در کسب و کارهایی که قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارند، با خرید رپورتاژ آگهی میتوانند بین خود و رقبا تفاوت ایجاد کنند.
مزایای خرید رپورتاژ دائمیو با کیفیت
رپورتاژ با کیفیت به فرآیند بهینه سازی رتبه سایت شما سرعت میبخشد و میتواند در وقت شما صرفه جویی کند. سئو یک فرآیند مستمر است و بزرگترین سرمایهای که در آن صرف میکنید زمان خواهد بود، در نتیجه خرید رپورتاژ آگهی یا بک لینک معتبر میتواند به شما کمک کند در زمان کمتری به رتبه دلخواهتان دست پیدا کنید. برای کسب و کارهایی که رقابت شدیدی در فضای اینترنت دارند، به ویژه کسانی که رقبای توانمندی دارند که به خوبی در فضای وب عمل میکنند، رپورتاژ آگهی دائمیو با کیفیت بهترین راه برای سرعت بخشیدن به فرآیند کارها است.
خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت از سایتهای پربازدید
از جمله مزایای رپورتاژ آگهیها این است که از دو بعد میتوانند موجب رشد سایت شما شوند:
- نخست کلیکهای طبیعی که کاربران روی لینکهای سایت شما و همین طور رپورتاژ آگهی مربوطه خواهند داشت.
- لینک سازی کاملا طبیعی و اصولی مطابق قوانین سئو بر اساس الگوریتمهای جدید گوگل.
رپورتاژ آگهی یکی از روشهای بک لینک گرفتن به صورت طبیعی محسوب میشود. عدهای ترجیح میدهند لینک سازی را به صورت غیراصولی انجام دهند که البته فایده و نتیجه خاصی نیز نخواهد داشت. اما بهره گیری از این روش باعث میشود که اعتبار همیشگی برای سایت شما بر اساس توضیحات مرتبط در دنیای وب درج شود.
الکسا نیز به عنوان یک سیستم بررسی رتبه و مقایسه وب سایتها خیلی زود این بک لینکها را ثبت میکند و به این ترتیب رتبه الکسای وب سایت شما چه در رنکینگ جهانی و چه کشور مورد نظر بالا میرود.
اگر سایت شما تازه تاسیس بوده و یا این که پس از ماهها بازدید مورد نظر را ندارید، خرید رپورتاژ آگهی دائمیو با کیفیت بالا و نیز استفاده از انکرتکستهای قوی برای سئو یک راه نجات است.
چرا خرید بک لینک با کیفیت برای وبسایت مهم است؟
-افزایش رتبه به صورت طبیعی (ارگانیک)
بک لینکها کمک میکنند تا در موتورهای جست و جو رتبه بهتری داشته باشید. اگر محتوای شما بکلینک از وبسایتهای دیگر دریافت کند، آن محتوا به طور طبیعی در موتورهای جست و جو رتبهی بالاتری خواهد داشت.
-ایندکس سریع تر
بک لینکها به رباتهای موتورهای جست و جو کمک میکنند تا لینکهایی که به وبسایت شما داده شده است را پیدا کرده و سایت شما را بهینه تر crawl کنند(بخزند). خرید بک لینک، بخصوص برای وبسایتهای تازه راه اندازی شده اهمیت ویژهای دارد زیرا بک لینکها به سریع تر پیدا شدن و ایندکس شدن وبسایت کمک میکنند.
-ترافیک ارجاعی (Referral Traffic)
یکی از فواید بک لینکها این است که در گرفتن ترافیک ارجاعی کمک میکنند. ترافیک ارجاعی معمولا هدفمند است و بونس ریت (Bounce Rate) کمیدارد!
در خرید رپورتاژ آگهی اشتباه نکنید و حتما با مشاوره اقدام کنید و سراسیمه از خبرگزاریها و سایتهای معروف و بزرگ رپورتاژ خریداری نکنید .
رپورتاژ آگهی این نیست که شما خیلی با عجله متنِ قسمتهایی از وبسایت خودتان را در فایل Word کپی کنید و مبالغ میلیونی به شرکتهای نشر رپورتاژ پرداخت کنید .. بلکه باید با رعایت اصول و قواعد سئو این کارو انجام بدهید تا صاحب رپورتاژ دائمیو با کیفیت شوید.
نحوهی استفاده از رپورتاژ در لینک بیلدینگ
۱- با موضوعی شروع کنید که میدانید برای مخاطبان شما ارزشمند است. برای مثال مخاطبان من معمولا میخواهند دربارهی لینک بیلدینگ و بازاریابی محتوا بدانند. و تحلیلگران پژوهشی سهام ممکن است بخواهند در مورد روند عرضه-تقاضا در صنعت خود بخوانند.
۲- پژوهشهای خود را مستقلانه انجام دهید و یافتههای خود را جمع آوری کنید. دامنه تجزیه و تحلیل خود را به یک موضوع خاص یا جمعیت شناسی محدود کنید. تا حد ممکن دادههای منحصر به فرد جمع آوری کنید.هرچه پژوهش شما بیشتر نمایان یک صنعت یا یک موضوع خاص باشد ارزشمندتر است.
۳- پژوهشهای خود را بصورت رپورتاژ در قالب خبر در خبرگزاریها منتشر کنید زیرا پژوهشهای شما برایتان هیچ لینکی نمیسازد مگر اینکه آنهارا منتشر کنید. برای نتیجه گیری بهتر با برخی از عناصر طراحی مانند نمودارها و گرافها، تحقیق خود را کامل کنید و آن را با مخاطبان به اشتراک بگذارید.
۴- برای تحقیقات مکمل ایجاد کنید. از تحقیقات خود برای ایجاد مجموعهای از پستهای رپورتاژ در سایتها، پادکستها، فیلمها، آمارها و هر محتوایی که فکر میکنید استفاده کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.
۵- یافتههای خود را ارتقا دهید و به اشتراک بگذارید. اگر مخاطبان مورد نظر خود را شناخته اید و موضوعی را انتخاب کرده اید که تضمین شده است که آنها خوششان میآید، نباید مشکلی در پیدا کردن مشتری جدید داشته باشید.
منبع سایت رکس سئو (rexseo)